2005/06/21

黑仔日記

電腦突然壞了,相信任何人遇到這種情況,心情都不會好到那裏,而我更加黑仔——因為臨近學期尾,為了改卷,已忙個不停,因為改完卷還要用電腦計分,現在突然遇上這一種『噩運』,頓然令工作進度大受阻礙!

本來家中有兩部電腦,問題似是不大,但是另一部電腦沒有安裝USB,我暫存在MP3的檔案,在家又不能用得番,變了得物無所用……一切工作要留在學校做,多麼的不方便!

最慘的是我的私人電腦存了大量有用資料,現在的底版壞了(經電腦公司檢查過,而這部電腦是2001年購買,底版已經舊,好難購買到),再加上當年為了想用電腦剪片,硬碟得RAID,新購的底版又要SUPPORT才可以用番。而那768MB的記憶體,又太舊,未必在新機可以用番。唉!總之今次要大出血才能買到部電腦,真係煩!煩!煩!煩!煩!

再者,當我用太太的電腦時,想用ICQ通知學生有關事宜,發現那版本2000b的NAME LIST不齊,便UPGRADE到2003PRO,當初一齊順利,但當用其GROUP LIST SEND MESSAGE時,便出現問題,重新安裝幾次都係咁,只好安裝ICQ5,但一樣不穩定!咁回到學校想用番ICQ2003PRO,又係有這些毛病!想UPGRADE ICQ5,竟然連上網去ICQ網頁都被DENIED!(可能學校怕學生小息及放學後玩ICQ卦……),想不到因為一部電腦壞了,竟然會搞到咁多問題!真係煩!

其實花費錢銀是其中一個問題,另一問題是臨近高考及會考放榜,我存在私人電腦的升學就業資料及學生的電郵(用OUTLOOK EXPRESS),一概不能使用,對於UPDATE升學資料及網頁十分不便,更加不用說用電郵通知學生有關資料……個人不便事小,阻礙學生事大!今次真係激死我!

2 Comments:

At 11:23 上午, Anonymous 匿名 said...

this is kenji~

我一早就講過電腦唔可信的...不過係呢個年代唔識呢, 就好大獲..我之前做project..被部電腦玩殘左..

你可以問下間harddisk的公司, 睇下佢地有冇辦法幫到你啦...睇下可唔可以羅番d back up..

其實我有隻hard disk原本係學校用的,不過家下畢業, 冇用啦, 所以係屋企做back up, 你睇下有冇需要啦, 如果有需要的話, 我可以借比你的...

 
At 10:03 下午, Blogger LAI SIR said...

��h�§A���N���C
�Ȯɥ����o�ݭn�A���L�ڥ����R���򩳪����ߤ�C�A����N�����ѡH

 

發佈留言

<< Home