2005/01/17

我的第一篇WEBBLOG

今天上IT課,學會了WEBBLOG,所以寫下了我的第一篇網上日誌。
感覺上幾新鮮,但如何去活學活用,我仍在摸索中,意思是如何去善用它在教學上呢?這種形式與我用慣的網上日記又有什麼分別呢?那些版面吸引很多,比這個webblog的簡單版面,明顯是吸引比較大,不過我覺得問題不在於此,而是在內容上是否言之有物。

我用開的網上日記可以是好私人,只給相熟的去了解我的近況,而這個webblog 卻可以好學術,純是為教學或為分享而設。

不過我現在都好混亂,或許會自相矛盾,或許會言之無物,我希望可以盡早能整現出個理念來。

10 Comments:

At 4:00 下午, Anonymous 匿名 said...

黎sir~
係我呀... kenji呀~
其實我覺得冇咩分別..

有時,我會諗係咪寫日記寫得太耐,會有點悶...其實我有諗過唔再寫... 不過有時又想朋友知道自己的近況,真係幾矛盾!

一直/或來我有想過停下來..加上最近比忙..但又會好似習慣左咁,繼續寫.. 哈~

 
At 8:40 下午, Blogger LAI SIR said...

kenji,
恭喜你成為我的webblog第一位回應者!謝謝你!都係你最捧場,其實我好想繼續寫網上日記,不過因為今年教中五、中七實在太忙,好多時單是備課及批改家課都已經忙個不停,每天都不夠睡眠,為了批改家課簿、作文、默書、測驗……已令我疲於奔命。整個人都好疲累,縱使每天發生好多事,但都無能為力(精神的疲倦),根本無心情去寫,所以才會整整兩個多月連半篇日記都無添加……

我估要等中五中七考試,我改完卷,真正才會有閒情去重情寫日記了。

 
At 12:53 上午, Anonymous 匿名 said...

喔~很久沒見了
黎蛇!最近除了忙,一切還安好吧?
哈,我也開始趕projects,已經習慣工作至4.30am 才睡。
轉了新學校,感覺比以前好;學了很多思考性的問題,壓力同樣增加,現在總覺得自己處於學生和工作之間的位置,試著找一個平衡點。
學生:仍然是以學生的身份回校上課,仍然受教於老師
(但從不得到一個確切的答案)
工作:每每做得不好時,要對自己負責任;學懂怎樣與人溝通,不斷反思問題的存在,解決問題...............
有時,總覺得自己仍未夠信心或該說,未能相信自己的能力。
唔,我希望自己的學業順順利利吧!
也祝您
教安!
友,
小靜 :p

 
At 9:02 下午, Anonymous 匿名 said...

黎sir~
呢排唔見你寫日記麻...就趁上堂有時間去左你本身個網頁睇下,跟住就發現左呢度呀... 哈哈~

依架教書就真係好難做..其實上次返去學校,都見到有d老師個樣都殘左好多...比起我畢業個時...

日記唔寫都唔太重要的,最緊要係有足夠的休息,唔係就好易病...

呢排我都好多野做,又測驗,又功課,又report,加上我又要set up屋企電腦的software做功課,次次都要搞勁耐,又install,又uninstall...唉,搞左我唔少時間~
上次測驗炒左一科,我估係我入左ive炒得最勁的一科,個阿sir比tips我地,明明4揀3,咁樣只要讀3課就得,點知變左long question同short question,仲要問埋d佢冇教過的野... 唉~
仲有一個月度就交final project... 不過我相信我可以搞掂的...

 
At 7:51 下午, Blogger LAI SIR said...

你又唔留低大名,我估唔到你係邊個喎。我有好多學生都去左ive讀書,我邊估呢?俾d提示啦。

 
At 8:46 下午, Anonymous 匿名 said...

上面個個係我黎架.... kenji呀~
我諗住你知邊個黎, 所以冇留名... 哈哈~

 
At 10:57 上午, Blogger LAI SIR said...

同我一樣喇,我這排都係趕緊收學生的簿,另外又要為中五及中七出卷而煩惱,我都好恨快些可以放假!仲有3日咋!星期五是教師發展日,不用上課,可以有提早放假的感覺。

 
At 2:52 下午, Anonymous 匿名 said...

Great work!
[url=http://jegtsosy.com/ienc/yzlc.html]My homepage[/url] | [url=http://hnzphtbt.com/usjp/nlmf.html]Cool site[/url]

 
At 2:52 下午, Anonymous 匿名 said...

Nice site!
My homepage | Please visit

 
At 2:53 下午, Anonymous 匿名 said...

Thank you!
http://jegtsosy.com/ienc/yzlc.html | http://hwkrwlzd.com/aobc/nonc.html

 

發佈留言

<< Home